The Murder Stone - Part 1
S1, E5: Gamache's anniversary celebrations at the Manoir Belleforet hotel are cut short by the discovery of a body. Gamache pulls in his team, and together they investigate the case, which focuses on the hotel's owners, the dysfunctional Morrow family.