The One Where Joey Dates Rachel
S8, E12: To prepare Joey for his big date the following night, Rachel eagerly agrees to go out with him for a rare night on the town. However, when each is pleasantly surprised with their newfound compatibility, they begin to regard each other in a way that no one could have predicted.