फ्रेंड्स The One with a Chick and a Duck
सी3, ए21: When Monica's millionaire friend Pete buys a restaurant and asks Monica to be the head chef, she is faced with a difficult decision. Meanwhile, Ross makes a sacrifice for Rachel, and Joey buys Chandler an unusual pet.