फ्रेंड्स The One With Ross's Inappropriate Song
सी9, ए7: When Chandler's former romantic rival intends to sell his apartment, insecure Chandler persuades Joey to help him secretly inspect it and the guys are shocked to discover an old videotape featuring Monica having sex with Richard.