फ्रेंड्स The One with the Cooking Class
सी8, ए21: When Monica's cooking at the restaurant receives a harsh write-up in a newspaper, she goes to a criticism class taught by the reviewer, hoping to convince him to reconsider his opinion. Meanwhile, Rachel gets upset when a cute salesgirl flirts with Ross while he and Rachel are shopping for baby supplies, and nervous about a major job interview, Chandler receives some questionable coaching from Phoebe.