The Money Game The Price Just Went Up
S1, E2: Star quarterback Jayden Daniels finds his Heisman hopes slipping away; in the spotlight of the increasingly popular women's game, basketball stars Angel Reese and Flau'jae Johnson navigate newfound fame.