The Race To Space
S1, E3: Josh Gates boldly explores members' most heart-pounding journeys into space. Apollo 13 astronauts fight to bring their crippled spacecraft 238,000 miles back to Earth and futuristic SpaceShipOne could give the rest of us a chance to travel to space.