Unburied The Rebirth Of The Dog
S1, E6: Aylín is forced to find Karina without her power, which causes tensions with her group of friends. Walter confronts his father and faces the consequences of wanting to protect Aylín. Calaca, torn between his family and his friends, must embrace.