S6, E9: After a run-in with an increasingly paranoid Bart, Blair grows alarmingly concerned for Chuck’s safety. However, feeling confident that his father will never hurt him, Chuck makes a deal that could change his life. Wanting to make things better for Chuck, Blair devises a plan with the help of Serena, Georgina and Sage to try and get what they need out of Bart. Meanwhile, Nate's financial dilemma finally lands him in a place that he never thought he would be.