Sons of the Soil: Jaipur Pink Panthers The Rise
S1, E2: The Jaipur Pink Panthers start the season with a bang while the players enjoy a taste of the celebrity life with the Bachchan family in Mumbai. With a young and talented squad, competition for a place in the team's starting seven is fierce.