The Runaway Dinosaur
S2, E21: With Barry gone, the team must figure out a way to handle the return of an old enemy - Girder. Realizing Girder is retracing his steps from his last attack, Iris volunteers to act as bait to trap him in S.T.A.R. Labs. Meanwhile, Barry fights to return to his old life.