The story of Daigo
S1, E1: During a tumultuous period in Japan's history, Lord Daigo Kagemitsu's selfish pact with demons results in his son, Hyakkimaru, being born with deformities; years later, a teenage Hyakkimaru saves a young theif named Dororo from a ghoul.