The Trojan War
S1, E4: As money problems deepen, Beth attempts to earn extra income by working as a ride-share driver. Wyatt, wanting to help out, opens a lemonade stand. When Liam and Dash get involved, it quickly leads to an all-out lemonade war with a competing stand.