The Wind That Blew My Heart Away
S3, E13: A violent rainstorm knocks out the power in Tree Hill, leading Haley to Nathan's doorstep and Brooke into the downpour for a dramatic confrontation with Lucas. Elsewhere, Peyton finally confronts the truth about Ellie's illness, and before morning, secrets are revealed, relationships are tested and new love gets hotter than ever.