The Flash Therefore She Is
S4, E20: Barry and Team Flash team up with Gypsy (recurring guest star JESSICA CAMACHO) to try to thwart the Thinker's plan. Meanwhile, Cisco and Gypsy have a heart-to-heart talk about their relationship.