They Don't Make 'Em Like My Daddy Anymore
S2, E15: Juliette's new song catches the ear of a high-powered producer, who wants to make her a superstar and brings her to Los Angeles to record, but marginalises Glenn in the process. Meanwhile, Rayna takes charge of her bereaved family with stoicism. Elsewhere, Avery, Gunnar and Zoey support Deacon when he plays a local gig, and Scarlett feels lost and alone but finds comfort with Liam.