Three Ghosts
S2, E9: Oliver is visited by ghosts from the past. After a fight with Cyrus Gold AKA the Acolyte (guest star Graham Shiels), Oliver is drugged and left for dead. Determined to cure him, Felicity makes a risky decision. The cure causes Oliver to hallucinate, and what he sees forces him to confront his past. Meanwhile, Barry continues to help Felicity, and their connection grows stronger. The Arrow asks Lance to look into Gold, but when the stakeout on Gold goes bad, someone is killed. Roy is captured and tortured by Brother Blood (guest star Kevin Alejandro).