You Me Her Trope Isn't a Four Letter Word
सी1, ए10: Coming together turned their lives upside down, but as much as Jack, Emma, and Izzy try to hide it, splitting up may cause the most damage. The trio must decide if they are brave enough to throw caution to the wind and pull off a last second save.