True Story Avec True Story with Antoine de Caunes and José Garcia
S1, E5: The mythical duo tell the story of a merciless battle that has been going on between them for 20 years. It all began at Solidays when Antoine revealed José's phone number to the audience. A series of memorable acts of revenge followed.