Truth and Consequences
S2, E19: Facing questions about where loyalties lie in the coming war, Bo (Anna Silk) is sent to neutralize a Fae legal scholar called the Glaive (guest star Ingrid Kavelaars), while Hale (K.C. Collins) tries to avoid being caught up in the power struggle between Trick (Rick Howland) and Lachlan (Vincent Walsh).