Tu Single Maregi!
S1, E6: Uorfi's family come to Mumbai for Eid celebrations, but the usual bickering begins, even as Uorfi has to deal with a huge professional setback. Let down by both her family and work team, Uorfi wonders if she is destined to be alone and unloved all her life.