Tunisia
S1, E2: In Tunisia, Jamie meets traditional couscous makers, eats delicious street food and cooks with local chefs. Inspired by everything he sees, Jamie cooks crispy prawn parcels drizzled with harissa and a flavour-packed chicken and merguez sausage stew.