Lost Girl Turn to Stone
सी4, ए4: When the Clubhouse is robbed, Kenzi’s forced to make a confession that could threaten her friendship with Bo. Meanwhile, an angry and frustrated Bo does the unthinkable— she confronts a dangerous foe and makes a shocking discovery.