The Good Doctor Two-Ply
S2, E6: Morgan and Shaun's indecision on how to treat a young violinist with an infected finger could affect her future in more ways than one. Meanwhile, Lim, Claire and Park cannot figure out if their patient is actually ill or just looking for attention.