The Good Doctor Vamos
S4, E20: Dr. Shaun Murphy must perform a risky surgery on a patient without electricity when the power suddenly goes out; Dr. Lim and Dr. Mateo Rendón Osma's relationship deepens as they overcome difficulties during their surgery.