The White Queen War at First Hand
S1, E5: Lancaster is restored to the throne, with Warwick in control, but rumours that Edward is returning with an army unsettle the court. Anne and Margaret of Anjou sail from France, uncertain they will reach Warwick in time to win. Divided families face each other across the battlefield. Can Elizabeth's witchcraft save her husband, or will Warwick triumph? As many fall in the battle, everyone's fortunes change forever.