We Are Grounders, Pt. 1
S1, E12: Clarke and Finn escape one dangerous situation only to find themselves faced with a new enemy. Bellamy makes a heroic move to save Jasper. Raven faces a new danger, and Murphy finally gets his revenge. Meanwhile, those remaining on the Ark are coming to terms with the inevitable.