We know we are not worthy O great Lord Mitama You created all things-
S1, E5: Clen reveals that his real name is "Loki", and that she's one of the archons. Then, she takes Yukito and Mitama to the Emperor. But once they are there, what they see is super advanced technology that controls the world...