We know we are not worthy O great Lord Mitama You have aaahhhhh
S1, E4: By using Mitama's powers to summon combines, plumbing, electricity, Yukito catapults the isolation camp's technology into the future. Just as planned, they gain many followers, but then a mysterious girl assassin from the imperial capital appears...