सी1, ए4: Gunnar and Scarlett are thrilled to get a music publishing deal, and while Scarlett's relationship with Avery is still under strain, Gunnar soon makes a romantic connection of his own. Juliette tries to improve her tarnished image by giving an interview on Good Morning America, but her performance only makes matters worse. Rayna agrees to sing at Teddy's campaign fundraiser at the country club.