Wedge
S1, E5: After Shelly's husband Ed goes missing, Sarah, Josh and Ali set out to find him; Ali can no longer keep Maura's secret from Josh, which sends him into a tailspin; Maura runs into a Pfefferman family friend and takes a stand for her new identity.