Weightlifting Fairy Kim Bok-Joo Weightlifting Fairy Kim Bok-Joo
S1, E4: Bok-joo pays the clinic fees and is given an examination, but warned not to overdo it. Bok-joo thanks Jae-yi for lending her his umbrella.