Welcome Aboard
S2, E1: Captain Susana Giménez and her co-pilot Darío Lopilato take command of a hilarious vessel, whose passengers are ten of Argentina's best comedians. With a six-hour flight ahead, the comedians activate their strategies as soon as they take off.