Wenderella's Diary
सी1, ए4: Wen, feverish and wrapped in a quilt, finally faced Shan Liang's concern. Shan Liang, feeling guilty, tried to cook porridge for Wen but ended up ordering takeout, pretending it was his own. Wen, gentle and honest, revealed his reasons for lying, but Shan Liang soon realized he'd been tricked again with the constant 37.8°C fever.