We Are Golden What Doesn't Kill You Makes You Stronger… At Sales
S1, E4: Vanessa and Marilú, with a solid team and rising sales, decide to organise a motivational retreat for their people. However, the trip turns out to be an unmitigated disaster and someone leaks a video that causes even more problems.