What You Want to Protect.
सी1, ए5: After the Nitta incident, Yuki decides to become Hitoyoshi's bodyguard, sticking to him 24/7; when she is distracted for a moment, a woman named Grace appears and takes Hitoyoshi hostage, seeking to kill Yuki for prestige and revealing her dark past.