When lotus flowers bloom
S1, E4: 500 years ago, Cheon Sang-hyuk, a fairy who had no ties to humans, ignored the warnings of Samsin and fell in love with a human girl. As a punishment, his wings got burnt off and he lost his beloved woman. 500 years later, since he well understands the pain of being alone, he empathizes with Baek-ryeon and eagers to help her out. So he starts by asking her what her ideal type is.