Why Don't You Love Me
S1, E19: When Rayna and Juliette are both nominated for Country Music Association Awards, Edgehill Records hosts a party to celebrate. Gunnar gives Will the cold shoulder, so Will volunteers to be Scarlett's date for the nomination party.