Nishant Tanwar is back after the success of his previous special “Dilli se hun B***D”. This time he talks about his dreams, aspirations, hopes, and struggles. Join us as Nishant takes us through his journey from being an underdog to becoming one of India’s most beloved stand-up comedians. So hop on and wear your seatbelt because “Gaadi Tera Bhai Chalayega”.