My Best Friend's Exorcism
In 1988 best friends Abby and Gretchen navigate boys, pop culture and a paranormal force clinging to Gretchen. With help from a mall exorcist, Abby is determined to compel the demon back to the pits of hell -- if it doesn't kill Gretchen first.