Roger & Me
Director and activist Michael Moore pursues GM CEO Roger Smith to confront him about the harm he did to Moore's hometown of Flint, Michigan with his massive downsizing. In turn, funny and heartbreaking, Moore documents how the lives of ordinary people have been sent into a downward spiral since the layoffs.