A Guy Thing
Jason Lee plays Paul, a guy so risk-averse that he gives the "groom" hat at his bachelor party to his best man, so that the dancing "tiki girls" in grass skirts won't pay any attention to him. Yet somehow he wakes up the next morning, hung over, with one of those dancing girls (Julia Stiles) in his bed. It turns out that she is his fiancée's cousin, so she keeps turning up at all the family events.