Are We Done Yet?
Nick (Ice Cube) and Suzanne (Nia Long) decide to move to the suburbs to create a better life for children Lindsey (Aleisha Allen) and Kevin (Philip Bolden). The contractor (John C. McGinley) they hire to renovate their home has a rather odd way of doing business, complicating the family's move. Matters spiral further out of control when the contractor clashes with Nick but bonds with Suzanne and the children.