Ashish Shakya - Life Is Good
Ashish Shakya aka ‘That AIB Guy’ aka ‘Hai Dear, What A Sexy’ presents a comedy special that is at once sharp, goofy, chill, relatable and other ways of saying ‘You should watch!’. It won’t change your life, but you’ll laugh, get some sweet dopamine hits and then go to bed with your someone special. Someone special not provided by comedian. Audiences are requested to make their own arrangements.