Bad Bromance
Jack Black (School of Rock) is at his hilarious best as Dan "The D Train" Landsman, nerdy outsider and head of his high school's 20th reunion committee. Hoping to go from zero to hero, "D Train" jets to LA to convince Oliver Lawless (James Marsden, X-Men), the school's most popular guy turned actor, to come to the big bash. But an insane night of Hollywood-style revelry leads to an unexpected bromance that leads to the most outrageous reunion ever in this hysterical dark comedy.