Black Eagle
One of the US Air Force’s most modern tactical aircrafts, an F-111 with a new laser guidance system, crashes in the sea near Malta. With Soviet forces in the vicinity, the CIA dispatches their best agent to salvage the system before it falls into enemy hands. To ensure their agent’s loyalty, they also take his two young sons into custody on a nearby island.