Blade Runner 2049
Officer K, a new Blade Runner for the Los Angeles Police Department, unearths a long-buried secret that has the potential to plunge what's left of society into chaos. His discovery leads him on a quest to find Rick Deckard, a former Blade Runner who's been missing for 30 years.