Blues Brothers 2000
Eighteen years after the original 'mission from God', Elwood Blues is released from prison and sets out on the road with an 11-year-old orphan, determined to reform the old band and raise funds for hospital's children's wing. They're soon in trouble - pursued by Elwood's upstanding police officer cousin Cabel, the Chicago branch of the Russian mob, and a rabidly right-wing militia group.