Breaking Surface
Sisters Ida and Tuva decide to go winter-diving in the rural fjords of Norway for their Christmas holidays. What was supposed to be an idyllic family retreat soon turns into a nightmare: After a landslide Tuva is stuck – 33 meters beneath the surface. Ida has no choice, she has to leave the valley behind and search for help, but the landslide has buried their Base Camp and with it her mobile phone, car keys and equipment. Time rushes by while Ida tries to find a solution and save Tuva. This nail-biting thriller set in front of a spectacular scenery, becomes a true race against time for survival, its OPEN WATER meets 127 HOURS. We recommend taking a deep breath before starting BREAKING SURFACE.