Case 137
Stephanie, a police officer working for Internal Affairs, is assigned to a case involving a young man severely wounded during a tense and chaotic demonstration in Paris. While she finds no evidence of illegitimate police violence, the case takes a personal turn when she discovers the victim is from her hometown.